FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
:'(
Monday, May 27 1:34 AM | 1 dorks




Aku menangis takde siapa tahu. Aku sedih, tapi depan semua orang aku akan berlagak macam aku happy. Aku alami perkara paling sedih dalam hidup aku. Kehilangan orang orang yang aku sayang sangat sangat. Aku nak sangat peluk cium diorang. Tapi aku tak mampu, takdir Allah. Aku kata aku redha tapi sebenarnya aku still tak boleh nak terima. Aku sayang diorang sangat sangat walaupun kami belum pernah berkenalan. Tapi diorang tetap akan ada dalam hati aku sampai bila bila pun. Al-fatihah

Sayang diorang. 25/5/2013. Tarikh ni aku akan ingat sampai bila bila