FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Holiday :D
Sunday, December 23 8:57 PM | 0 dorks
Masuk rumah ketuk pintu,
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ.

Hahaha. Ape kene berpantun plak ni. Hehe.

Btw, dah berabad tak berbelongging. Rindu ya amat ;')

Ehh, nak cerita ni. Minggu lepas, aku dengan family pergi Terengganu. Hmm, btw kitorang pergi sana for rombongan merisik dan bertunang pak cik aku. Alang alang dah ke sana kitorang holiday la terus. Mula mula kitorang stay homestay. Tapi, homestaynya boring so, kitorang stay sehari je dekat sana then pindah Hotel Praline Beach. Hmm. Dekat sini selsesa sikit. Ada swimming pool, then boleh nampak pemandangan pantai. Tapi, yang aku tak tahan tak boleh tutup air cond. Sejuk sangat sangat sampai aku menggigil. Nasib baik boleh mandi air panas. Huhhhh...



Muka excited nak pegi Terengganu :P

First day dekat Terengganu. Kitorang tak ke mana sangat. Lepas pak cik aku habis bertunang kitorang terus ke pantai. Pantai Batu Buruk kalau tak silap. Dekat sana aku just nak kuda putih yang comel comel tu. Hihi. Abah, abang, paman, ngan acik Naim plak naik motor apetah. 




Baju kotak kotak. My Abah :)

Hehe. Time check in Hotel Praline tu aku jumpa Karam S.W. Huhu. Terkejut jugak ape dia buat kat Terengganu yang indah lagi permai ni kan. Haha. Act, pak cik aku nak tangkap gambar dengan dia. Tapi, lepas check in dia terus blah naik lif. Excited nak terjun kat katil agaknya. Wkwkwkwkw :D

Masa check in hotel. Daniel. Abg. Acik Zirah. Ibu. Embah :)

Masjid Kristal :')

Muka nak balik Sabak.

Haha. Apepun aku happy sepanjang dekat sana. Tapi, ada satu peristiwa tu yang buat aku nangis. Haha. Tapi, malulah nak cerita dekat blog. Biar jelah aku simpan dalam hati. Hehe.

Bye. Assalamualaikum :)

Nak upload gambar gambar kitorang dekat sana tapi dekat tab. Malas la nak bluetooth. Tunggu ada moodlah.