FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Tipu?
Thursday, September 27 1:38 AM | 0 dorks
Salam,

Lama dah tak merepek, merapu semua tu.
Okey, btw. bukan itu yang aku nak ceritakan. Sekarang ni the problem is aku sedih. Why? Nak tau ke? Kau bukan kisah ape jadi dkat aku. Aku tertonggeng ke tergolek ke macam kau kisah. Kau kisah ke? Ke kau buat-2 kisah. #Eh, readers. Jangan terasa#

Kau tipu aku. Perlu ke kau buat semua tu sebab kau nak malukan aku. Ahh, sorry sikit aku ada maruah. Nasib baik BFFAE aku cepat-2 bagitau. Thanks my BFFAE :') Kalau tak, malu satu kelas, satu sekolah, satu asrama, satu dunia nanti aku malu. Tau tak?! Aku ingatkan kau ikhlas nak kawan dengan aku. Tapi, talam dua muka rupanya. Hmm, lantak kau lah. Yang penting sekarang ni aku dah terselamat. Selamat dari penipuan kau tu.

Aku sedar aku sape. Kau tak perlu la nak sedarkan. Lagipun, sekarang ni kau mesti gelak besar dgan rancangan kau yang baru nak mula tapi aku dah tamatkan. Haha :D Gelak la kau sorang-2 XP

Planning kau ni macam budak-2 tau tak? Banyak pengaruh Tv ke ape budak ni? Sampai aku kau nak jadikan mangsa. Sorri. Sekarang ni aku bukan mangsa kau lagi. HAHAHA. Eh, aku serius okey. Walaupun aku buat-2 gelak.
Hoi budak, dengar sini. Kau takkan boleh tipu aku.



I'm at the payphone trying to call home, all of my change I spent on you ;Adam Lavine