FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Oktober :D
Sunday, September 30 1:07 AM | 0 dorks
Assalamualaikum,

Oktober. Ada apa dengan bulan Oktober? Korang tak tahu? Hmmm, sampai hati :'( Bulan oktober birthday aku lah. Haha. Okay, sekurang kurangnya aku dah bagi peringatan kan. So, ingat tau 27 Oktober ni birthday. Cehh, mengharapkan hadiah la tu. Hmm, tak jugak. Aku just harap birthday aku kali ni diwishkan *brokenEnglish oleh orang-2 yang aku sayang. Specially LF :* 

Bulan oktober ni jugak birthday setiap ahli geng aku. Perghhh. Samalah pulak. Izzani punya birthday 6 Oktober. Okey tak lama lagi. So, kene standby hadiah la kan. Aku ingat nak bagi dis shawl or pashmina. Die suka benda benda macam ni. Hope die sukalah. Tapi, sbenarnya aku ingatkan nak bagi die novel. Tapi, die ni takdelah obses sangat dengan novel macam aku. Dia just suka baca novel je. 

Dalam bulan ni jugak budak yang macam kanak kanak Ribena iaitu Hamizah. Yeah, 14 Oktober. Budak ni aku ingat nak bagi die novel sebab dia macam aku. Obses dkat novel. Hihi. Padahal selalu gaduh. Tapi minat sama. Jodoh kot. Wekk :P

Okeylah bye :)


Nak novel Acik Lana. Please. Bagila aku :'(