FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Something :)
Sunday, May 27 12:01 AM | 0 dorks
Assalamualaikum :)
Hai semua :) Skarang aku dah kembali berblogging selepas dua minggu berperang dengan peperiksaan.
Hikhik :) Acctually, aku takde exam pun. Haha, aku kan ikut PBS je :D

Akhir-akhir ni ramai yang tak suke dengan aku. Surelah budak-budak tu sesi petang.
Salah seorang yang benci aku tu namanya Nur Ain Erina. Die benci aku sebab haritu die panggil aku, tapi aku tak dengar. And die kate aku sempat jeling die. Haha, sebenarnye aku tak jeling die tapi entahlah, aku pandang orang macam tu. Menjeling. Tak paham? Abaikan ~

So, aku dapat tau yang die tak suka aku daripada Izzani. Jyeah ~ That's my bestfriend. Izzani and Erina tu budak asrama. Aku? Arghhh, no way aku nak duduk asrama :P

Start daripada tu, aku kirim salam dengan die. And mintak maaf skali. Esoknya, Izzani bagitau aku yang Erina maafkan aku. Yeah ~ Berkat kiriman salam, seorang pembenci aku dah sayang dkat aku. Haha :D Lepas tu kitorang asyik kirim-kirim salam jea, jumpa pun lambai-lambai tangan lagi. Hikhik :D and sebelum cuti ni die sempat bagi aku surat. Maklumlah masih kekok. Dalam surat tu die kate die nak rapat dengan aku. Jyeah ~ Aku pun nak rapat dengan die jugak. Nak tau tak? Erina tu kan. Comel, baik, cantik, hidung mancung, kecik, and pendek skit. Hihi :D Sekarang aku happy  ade kawan macam die.

And sorang lagi kawan die ni pun baik jugak. Namanya Arina. Nama dekat dekat je kan. Sekarang ni pun kitorang sedang berkawan :)


Yoona comel. Hoi, jangan curi gambar ni. Aku sepak nanti kang XP

Suho, I Love You :*