FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
K-Pop's
Sunday, March 11 7:18 PM | 2 dorks
Salam !


Comelnya budak dekad atas ni !! Hahaha... ! Okey , hari ni aku nak cerita tentang budak comel ni.

Nama dia Park Hae Jin , korang search je nama budak comel ni dekad Google Images , gambar dia akan serta  merta keluar walaupun ramai lagi artis korea yang sama nama dengan budak comel ni ! Aku kenal budak comel ni daripada Astro KBS. Aku tengok die berlakon dalam cerita Hot Blood. Budak comel ni memang cute sangat ! Aku dapat tengok die menangis , ketawa , suara budak comel ni memang comel macam orangnya. Aku suka style rambut die , memang sesuai sangat , sangat dengan budak yang sememangnya comel ni !

Satu lagi gambar comel budak comel ni !

Pengumuman : Budak comel ni aku punya. He is Mine :)