FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Fakebook ?
Saturday, August 13 11:25 PM | 0 dorks
Kes fake profile di Facebook bukan perkara yang asing lagi aku rasa. Bermula dari awal kewujudan facebook dahulu sampai sekarang ada je kes fake profile ni. Aku terpikir juga siapa di sebalik fake profile dan kenapa wujudnya fake profile.? 



Bagaimana fake profile yang aku maksudkan.? Bagi aku kalau ambil sekeping dua gambar lain, tapi keseluruhan facebook masih lagi ada gambar dia, itu tidak dikira fake profile. Yang dmaksudkan dengan fake profile adalah satu profile tu, semua gambar yang ada bukan gambar pemilik sebenar. Dan info juga direka-reka entah datang dari mana. 

Kalau ditanya kepada aku, antara lelaki dan perempuan, siapa yang lebih banyak berselindung di sebalik profile ini.? Memang la aku jawab lelaki kan..:) So kita pikir kenapa mereka ini buat fake profile. 

Berikut beberapa isi yang aku rasakan. Kalau ada pandangan lain, dialu-alukan.:)