FB TW ASK
Welcome to my blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Sad :(
Tuesday, April 26 11:52 PM | 0 dorks
Assalamualaikum


Hari ni aku rasa agak sedih la jugak sebab bestfriend aku macam dah tak pedulikan aku lagi. Kecewa la jugak ngan dia.Tapi aku sayang dia sangat-sangat. Sejak darjah 3 aku dah mula rapat dengan dia. Banyak kenangan antara kitorang. Aku tak akan benci die dan aku tak nak benci dia. Aku berharap sesiape yang bace note aku ni tolong la doakan kitorang supaya hubungan kitorang cam dulu. Bagi aku kawan tu sangat penting....kalo dye x ade dalam hidup kite rase cam x lengkap...








korang sunyi x kalo x de kawan???
ape korang rase?? kecewa + sedih + frust 
itulah yang aku rase skrg ni..



aku harap kitorang akan berkawan sampai bebile..........